זירה מקצועית לאדריכלים
מעצבים ואנשי מקצוע

מאגר חברות ואנשי מקצוע מובילים בעולם הבנייה

ובנוסף מאמרים ופורומים בנושאי הבנייה והעיצוב עם מיטב אנשי המקצוע בארץ

רוצים להעלות תוכן, חדשות, אירוע או כל דבר שיעניין את הגולשים? שלחו אלינו

הנירוסטה חוזרת

מאת: החומר שהשתלב בשנות ה- 60 וה- 70 בכל מטבח תעשייתי, נכנס בצעד בטוח לחללי הבית הפרטי.

נירוסטה הוא תחום מאוד רחב. במה בדיוק אתם מתמחים?

"אנחנו מעניקים תשובות אדריכליות במיוחד בדמות של ריהוט ודקורציה לפנים ולחוץ הבית. אנחנו עובדים מול אדריכלים ומעצבים ומול חברות מטבחים גדולות דוגמת סמל, אביבי, דקור רהיט, גאיה מטבחים, פנל מטבחים ונוספים כמו ישראפלו, חברה שמייצרת עבור חברת טבע חדרים נקיים. בשוטף אנחנו גם מעצבים וגם מייצרים. זה יכול להיות גופים דקורטיביים, מטבחי חוץ, מראות ועוד ועוד."

מה היתרון היחסי הגדול ביותר של הנירוסטה בהשוואה לחומרים אחרים?

"הנירוסטה הוא חומר עמיד, לכל דבר ובכל תנאי שטח. הוא יכול לעמוד בחוץ תחת כיפת השמיים או להתמקם בחללים הפנימיים של הבית. העמידות של החומר היא ללא ספק היתרון הגדול שלו."

המראה התעשייתי בעיקר במטבח הפך להיות טרנד מאוד חם, ואיתו גם משטחי הנירוסטה. אתם מרגישים את הביקוש העולה למשטחי נירוסטה במטבח?

"אנחנו בהחלט חשים את העליה בביקושים, במיוחד בזמן האחרון. אדריכלים רבים מתכננים אלמנטים מגוונים מנירוסטה ועושים שימוש הולך ועולה בחומר. מבחינתנו אנחנו קשובים לדרישות, ומייצרים מענה מקצועי שלם ללקוח. היכולות הטכנולוגיות וההבנה העמוקה שלנו את התחום מאפשרות לנו ללכת עם הלקוח ולייצר עבורו מגוון מאוד רחב של אלמנטים, ממשטחי עבודה דרך אלמנטים מכופפים בחזית הארון או בצד ועוד. אנחנו משתדלים לא להגביל את הלקוח ולאפשר לו כמה שיותר מרחב."

הנירוסטה הוא חומר שריט. יש דרך להתמודד עם התכונה הזאת כך שפני השטח ישארו מחודשים?

אם שורטים את משטח הנירוסטה בסכין או בחפץ חד כלשהו הוא יכול להיפגע. אבל בגלל שהנירוסטה הוא לא ציפוי, ניתן בעזרת ליטוש קל (עדיף של בעל מיקצוע) להחזירו למצב חדש כמו ביציאה מהמפעל (ניתן לעשות את זה לבד גם על ידי הדרכה). יש לקוחות שמידי שנה לפני חגים מזמינים חידוש למשטח שיראה חדש ויש לקוחות שאנחנו מגיעים אליהם פעם בחצי שנה, לטפל ולהחזיר את הנירוסטה למצב הקודם שלה. אנחנו מבצעים עבודות מוקפדות, בפרויקטים גדולים מאוד ויוקרתיים. רמות הדיוק שלנו והגימורים הם ברמה הגבוהה ביותר ומראה הנירוסטה משתלב היטב. רמת השחיקה שלה מאוד מינורית אך חשוב מכך, ניתנת לטיפול."