זירה מקצועית לאדריכלים
מעצבים ואנשי מקצוע

מאגר חברות ואנשי מקצוע מובילים בעולם הבנייה

ובנוסף מאמרים ופורומים בנושאי הבנייה והעיצוב עם מיטב אנשי המקצוע בארץ

רוצים להעלות תוכן, חדשות, אירוע או כל דבר שיעניין את הגולשים? שלחו אלינו

אלומיניום עם נשמה

מאת: כתבה פרסומית

אלומיניום מריק היא חברה קטנה עם נשמה גדולה שמתמחה בתחום האלומיניום והזכוכית ובשל הרמה המקצועית ואהבת החומר, זוכה לעבוד בפרוייקטים נחשקים במיוחד



האלומיניום נחשב לאחד החומרים הכי פופולאריים בבניה הפרטית והציבורית כאחד. החומר קל לתחזוקה, מאפשר שמירה על אקלים נוח ובעזרת עבודת פיתוח, בעיקר של חברת קליל, מגוון פרופילי האלומיניום התרחב לעין שיעור ומאפשר כיום להביע באמצעותו מסר עיצובי. אם בעבר היו רק פרופילים מגושמים הרי שהיום התווספו קולקציות מרהיבות של פרופילים בלגיים ומעודנים אחרים, בשלל מידות, עוביים וגוונים. החלונות הם מרכז הבית, במיוחד בשנים האחרונות בהן מאופיינת הבניה הפרטית במפתחי ענק שמתוכננים פעמים רבות על חשבון קירות הבלוקים. המגמה של הכנסת הנוף מבחוץ לתוך חללי הבית הובילה לתכנון רב יותר של פתחים ומכאן שחשיבות התאמת הפרופיל, סוג הזכוכית וכמובן הביצוע בשטח מקבלים משנה תוקף.

אלומיניום מריק היא חברה שנושמת אלומיניום, אוהבת את החומר ומבינה אותו. החברה מתמחה בתחום העבודה באלומיניום וזכוכית ובוחרת לעבוד עם מוצרים מבית 'קליל'. מי שבחרה לשים את הדגש על דיוק מקסימלי, איכות מוצרים, שירות זמין, מהיר וטוב, זוכה לעבוד עם מגוון רחב ואיכותי של קבלנים ולקוחות פרטיים. החברה מבצעת וילות פרטיות, בתי ספר ומוסדות ציבור ופועלת בשיתוף פעולה עם מבחר קבלנים ביניהם מזרחי- הרצליה, שחק רמת השרון- רעננה,שיתופית בע"מ, מגן הנדסה בע"מ, שחק שרותי בניה בע"מ, נאור החזקות בע"מ, מזרחי בע"מ ועוד.במקביל עוסקת החברה בייבוא של חלונות עץ אלומיניום מאיטליה, יוון וגרמניה ובכך מעניקה מענה כולל ומושלם ללקוחותיה.

כמי שמתמחים בתחום, מסבירים באלומיניום מריק, שלבחירת הזכוכית משמעות רבה מאוד שתשפיע על התוצאה הסופית. זכוכית איכותית היא זכוכית שמונעת חדירתן של קרניUVובה בעת שומרת על אקלים נוח בחללי הבית הפנימיים ובכך מפחיתה את ההוצאה על אנרגיה לחימום וקירור הבית. התאמת הזכוכית משתנה מבית לבית ולעיתים אף בתוך הבית עצמו ייבחרו מספר סוגי זכוכיות לחלונות. כשמדובר בחלונות, במקרים רבים תבחר זכוכית בידודית בהדבקה קרה, בעוביים שונים בין הזכוכיות ליצירת מרווח אוויר מקסימלי ביניהן, תוך התחשבות בפרופיל המותאם לאותו החלון. קיימים שיקולים רבים לבחירת סוג הזכוכית ובסופו של דבר ההתאמה מתבצעת עבור כל לקוח באופן אישי.

אלומיניום מריק, היא חברה קטנה עם נשמה גדולה, שעושה לעצמה שם בזכות עבודה קשה ואהבה גדולה לחומר. תמהיל המוצרים כולל תריסי גלילה, חלונות, מעקות, מקלחונים, ויטרינות זכוכית לחנויות/ מספרות, דלתות ולמעשה כל מה שמשולב בו אלומיניום וזכוכית.

אלומניום מריק

050-7425617

052-5920005