זירה מקצועית לאדריכלים
מעצבים ואנשי מקצוע

מאגר חברות ואנשי מקצוע מובילים בעולם הבנייה

ובנוסף מאמרים ופורומים בנושאי הבנייה והעיצוב עם מיטב אנשי המקצוע בארץ

רוצים להעלות תוכן, חדשות, אירוע או כל דבר שיעניין את הגולשים? שלחו אלינו

יצירות אלומיניום

מאת: מערכת האתר
סוכנויות הטרנדים המובילות בעולם הקצו מקום של כבוד לפיתוח האינדווידואל האישי וחשיבותו, בתחזיות שלהם לשנת 2017. הטרנד האינדוואלי הולך ומתחזק בשנים האחרונות בעיקר לאור העובדה שאנו כצרכנים מחפשים בידול ויצירת התמהיל המותאם והייחודי לנו בתקופה בה הכל נגיש ועוברי האורח ברחוב נראים כמו שכפול של עצמינו. עיצוב אישי ואינדיוידואלי ניתן לראות על מסלולי התצוגה וגם בתחום עיצוב הבית. חברת פרופיל עיצובים, יצרנית מקומית, הינה חברה המעניקה שירותים של עיצוב ייחודי בהתאמה אישית. פרופיל היא למעשה מפעל בוטיק בעל יכולת גבוהה בתחום ה- CUSTOM MADE.
כל מוצר וכל פרוייקט, קטן כגדול, מיוצר בהתאמה אישית.



לצד האינדווידואל האישי יבלטו ב- 2017 טרנדים נוספים - מגמת הבניה הירוקה, טרנד בולט בשנים האחרונות, ימשיך לתפוס תאוצה. חברת פרופיל היא מהמובילות בתחום. אלומיניום הינו חומר שאינו מחליד ובחברת פרופיל עושים בו שימוש גם כחיפוי חוץ, מיסתורי כביסה התורמיםתרומה אקולוגית לטרנד הבניה הירוקה .מעבר להיותם אלמנטים בעלי מסר עיצוביה משדרג את נראות הבית, חיפוי אלומניום או מיסתורי כביסה מאלומניום יוצרים הצללה ובכך תורמים ליצירת תנאי אקלים אופטימאליים בפנים המבנה וממלאים בכך תפקיד חשוב בחיזוק המגמה הירוקה. האלומיניום נמנה עם הקלאסיקות העל זמניות. מדובר בחומרחזק, עמיד, קל יחסית לעבודה, ניתן לכיפוף ולדרישות עיצוביות ומהווה חלק בלתי נפרד מנוף הבניה בישראל –בתחום השערים, הפרגולות,הגדרות והמעקות המיוצרים ממנו. השימוש באלומיניום כחומר גלם הוא נדבך אחד. נדבך נוסף הוא שימוש בתהליכי ייצור מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות שמעניקים לו ערך מוסף.בחברת פרופיל עובר האלומיניום תהליכים מתקדמים ביניהם תהליך פסיבציה לפרופילי האלומיניום למניעת קורוזיה, צביעה אלקטרוסטטית לאחיזת צבע וגימור מושלם, מה שמבטיח מוצר ללא כל צורך בתחזוקה.


טרנד נוסף שיאפיין את 2017 הוא הוספת פריטים מטאליים לעיצוב הבית. נדמה שאין חברה בתחום הלייף סטייל שהטרנד הבוהק הזה דילג עליה השימוש בגווני המטאל, מעניק ניצנוץ חגיגי הנתפס בעין כתכשיט יקר, המעניק נגיעה אלגנטית אפופת שיק לחוץ ולפנים הבית. כניסה לבית בעלת עיצוב מובחן היא כניסה מרשימה, שמשאירה רושם רב. שערים, שערים החשמליים, גדרות ופרגולות האלומיניום בעלי גימור מבריק,הופכים את חזות הבית לכובשת.

עיצובים בסגנון רטרו/ וינטאג' ומודרני הם סגנונות שאינם חדשים בשדה העיצוב והם נכנסים איתנו לתוך 2017. סגנונות אלו יקבלו ביטוי בעיצוב שערים חשמליים, גדרות ומעקות. הסגנון המודרני מאופיין בקווים ישרים, מטיף למינימליזם ומקנה מראה עכשווי. הצבעוניות המודרנית תדגיש שימוש בגוונים נייטרליים המשדרים יוקרה ועם זאת, אינם משתלטים ומשתלבים בהרמוניה עם הסביבה. סגנונות הרטרו והוינטאג' הם סוג של מחווה וגעגוע למה שהיה כאן פעם, התחקות אחר סגנונות העיצוב ששלטו כאן בעשורים רחוקים, שנות ה-50 וה- 60 של המאה הקודמת, המביאים עמם מראה חמים יותר וביתי. עיצוב בסגנון וינטאג' יוצר את האיזון הנכון אותו אנו מבקשים היום עיצוב המעניק מגע מיוחד החושף את הנשמה. שערים וגדרות בעיצוב וינטאג' מעניק מראה ייחודי, אותנטי ויוקרתי.

תחום הבית החכם מהווה אף הוא סוג של מגמה שנמצאת בנסיקה. מה שהיה שמור בעבר לבתי העשירונים העליונים בלבד, נגיש כיום כמעט בכל בית בישראל. את השערים החשמליים של חברת פרופיל ניתן להפעיל באמצעות שלט והם ניתנים להפעלה גם דרך הטלפונים החכמים. בעולם בו הנוחות תוספת מרכיב מרכזי, משקיעות החברות את מירב משאבי המחקר והפיתוח כדי להגיש מוצרים בסטנדרט לו מצפה הצרכן המודרני. חברת פרופיל מציעה שערים עמידים, חזקים ומאוד ידידותיים ונוחים לתפעול. השער יכול להיות במראה מאסיבי מאוד, אך ייפתח ברכות, בלחיצת כפתור קלה בלבד. החברה מעניקה 5 שנות אחריות על השערים ו- 12 חודשי אחריות על מנגנוני הנעילה ועל מנועי השערים החשמליים. היתרון המובהק של פרופיל היא העובדה כי המוצר מבית היוצר שלהם אינו דורש תחזוקה.באדיבות חברת פרופיל עיצובים
חברת פרופיל עיצובים בע"מ הינה חברה ותיקה בעלת ניסיון מקצועי רב שנים. החברה מייצרת שערים, שערים חשמליים, גדרות, מעקות, פרגולות וחיפויי חוץ מאלומיניום בהתאמה אישית. מדובר במתכת חזקה, קלהיותר מברזל, מתאימה לכיפופים, עובדה שמאפשרת לפתח מבחר עיצובים מרשים. למרות כל אלה – כדי להיות על הצד הבטוח –מיישמים בחברה תהליכי ייצור מתקדמים ובקרת איכות מחמירה, שתורמים משמעותית לאיכותו, חוזקו, עמידותו ויופיו של המוצר המוגמר בבית הלקוח: החוזק והעמידות לשנים הינם תוצאה של סדרת תהליכים המבוצעת בפס הייצור ובעת ההתקנה בשטח.
הראשון הוא תהליך פסיבציה למניעת קורוזיה. המשכו, חיבורי החלקים שנעשים בריתוך המעניק חוסן לשנים, בניגוד להברגה, שנפתחת ומתרופפת עם הזמן. ולסיום צביעה אלקטרוסטטית לאחיזת צבע חזקה מושלמת ומניעת קילוף.לסגנון ולעיצוב תפקיד מרכזי בבחירת גדרות, מעקות ופרגולות בעיקר בשערים ובכללם שערים חשמליים.
בין אם זה שער חשמלי לחנייה או שער הכניסה לבית, מדובר על חזות הבית והתאמה לסגנון העיצובי שלו. הלקוח יכול לבחור את אחד הדגמים מתוך הגלרייה לשערים חשמליים באתר הבית של החברה בכתובת www.iprofil.co.ilאו בעיצוב דגם ייחודי על פי דרישותיו וטעמו האישי.עמידה בכל התקנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. וכן הפגנת ידע רב בנוגע לתקנות הרשות העירונית שמשפיעות לעיתים על בחירת דגם השער החשמלי, כיוון הפתיחה שלו והתאמתו למידות ותנאי השטח.את תכנון השער החשמלי או שער הכניסה לבית הפרטי מבצעת החברה מתוך הכרת הדרישות והתקנות המחייבות של הרשות העירונית ומחלקת ההנדסה שלה. ידע שיכול לחסוך אלפי שקלים ולמנוע אירועים בלתי צפויים ועוגמות נפש.
חברת פרופיל מעניקה פגישת ייעוץ ללא תשלום. החודש משיקה החברה את הקטלוג החדש שלה לשנת 2017, לקביעת פגישה ו/או לקבלת הקטלוג ניתן ליצור קשר.טלפון: 09-7665290
[email protected]
www.iprofil.co.il