זירה מקצועית לאדריכלים
מעצבים ואנשי מקצוע

מאגר חברות ואנשי מקצוע מובילים בעולם הבנייה

ובנוסף מאמרים ופורומים בנושאי הבנייה והעיצוב עם מיטב אנשי המקצוע בארץ

רוצים להעלות תוכן, חדשות, אירוע או כל דבר שיעניין את הגולשים? שלחו אלינו

המשפחה במקום הראשון

מאת: אתר פרטים
מערכות הבית החכם מהדור החדש מציעות נגישות שיא ותפעול ידידותי. ללא שבירת קירות תקבלו מערכת שתאפשר לכם להבין מה קורה בכל חלל בביתכם בנגיעה קלה על מסך המכשיר החכם שבידכם. ראיון עם בני ברוכשטיין מנכ"ל מיקוד תקשורת וביטחון



עד כמה נגישות היום מערכות הבית החכם לצרכן?

"מערכות בית חכם היום הן צורך. אלו מערכות שנשלטות מרחוק מהטלפון הנייד שלנו ומסייעות לנו לשלוט, לפקח ולדעת על המתרחש בביתנו או בעסק שלנו בכל נקודת זמן נתונה.

לדוגמא- בזמן אירוע אזעקה נקבל לנייד הודעת SMS על האזור בו הופעלה מערכת האזעקה. באותו הרגע, בזמן אמת, נוכל להדליק או לכבות אורות בבית, לצפות במצלמות, לפתוח /אולסגור תריסים, להפעיל אמצעי בטיחות נוספים ועוד. זה מאפאשר שליטה ומעניק תחושת ביטחון מקסימאלית. כל הניהול מתבצע בפשטות מכל מקום ובכל זמן מהמכשירים החכמים האישיים שלנו.

מה היתרונות הבולטים שמעניק הבית החכם בבתים קיימים או חדשים?

"מדובר בשורה לא מבוטלת של יתרונות וזאת אולי הסיבה שהמערכות הללו הפכו להיות כל כך פופולאריות לאחרונה. ראשית במערכות מהסוג שאנחנו מדברים עליהן אין צורך בארונות חשמל נוספים לציוד בית חכם, כל המערכת הינה אלחוטית בעלת תקנים מחמירים, הלקוח יכול לבחור בין מערכת אלחוטית לקווית, מערכת האינטרקום הינה מערכת IP ללא צורך בתשתית, המצלמות מקליטות תקופה של מעל 14 ימים, כשמדובר בבתים קיימים אין צורך בשינוי התשתיות וזה שיקול קריטי בקבלת החלטה, לכל מערכת בית חכם אחריות לחמש שנים, המערכת מתממשקת למערכת המצלמות ולמערכת האזעקה וגם בפן האסתטי קיים יתרון כאשר כל המפסקים הינם מפסקי V-TOUCH דקורטיביים מזכוכית.

היום כל אחד מייבא מערכת וקורא לעצמו מומחה בית חכם. איפה אתם ממוקמים בעניין הזה?

"צוות התפעול של החברה כולל מנכ"ל ומנהל טכני, שניהם בעלי ניסיון בתחום של כ-29 שנים. צוותי ההתקנות והשירות שלנו הם צוותים מיומנים ומנוסים הפועלים בפריסה ארצית.

עובדי החברה מנוסים ומיומנים, הוכשרו והוסמכו על ידי החברות המובילות בתחומן. אנחנו מתייחסים לעצמנו וללקוחות שלנו בכל הרצינות וזה ניכר. אנחנו חיים את התחום, בקיאים בו ומביאים איתנו ניסיון של הרבה מאוד שנים."

מהי מעטפת השירות שהלקוח מקבל מכם?

"אנחנו מקפידים על רמה טכנולוגית גבוהה וחסרת פשרות, אמינות מקצועיות ויכולת להציג פתרונות מקוריים. אנו מתמקדים במתן שירותים החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב הביצוע, מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך, מעניקים לו ביטחון תרתי משמע, גם באופן הליווי הצמוד וגם מבטיחים את בטחונו עם התקנת המערכת בביתו. אנחנו מחויבים למצוינות, לאיכות המוצר ולשירות ללא פשרות. זה חלק מהבטחת המותג שלנו ואנחנו עומדים מאחוריה ב- 100%.

מה קורה אם מתעוררת בעיה בשעות לילה למשל?

"אנחנו מפעילים קו תמיכה הפועל 24/7. לקוח שרכש אצלנו, יקבל מענה בכל נקודת זמן. זה חלק מאותה מעטפת שירות ומחויבות למצוינות שדברנו עליה כאן."

מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ

סניף צפון-מפרץ חיפה. טל': 04-8407001

סניף מרכז, בני ברק - טל': 03-6700871

מחלקת שיווק ומכירות: 1-700-502-501

www.mikud-security.co.il