זירה מקצועית לאדריכלים
מעצבים ואנשי מקצוע

מאגר חברות ואנשי מקצוע מובילים בעולם הבנייה

ובנוסף מאמרים ופורומים בנושאי הבנייה והעיצוב עם מיטב אנשי המקצוע בארץ

רוצים להעלות תוכן, חדשות, אירוע או כל דבר שיעניין את הגולשים? שלחו אלינו

ווטרטייט - צבע לבן לאיטום רב תכליתי

מאת: ס.דניאל - מומחה ויועץ איטום, בידוד ובנייה

ווטרטייט הינו צבע חדשני בגוון לבן מט משי על בסיס שמן (נטול ריח) וניתן לגוון. מיועד לאיטום מבנים מפני רטיבות עמיד ומונע יובש ופטרייה.מפחית עד מנוע חדירת גז רדון במרתפים ומקלטים.

ניתן לצביעה על שטח יבש וגם רטוב! ווטרטייט מומלץ לאיטום חיצוני או פנימי של קירות ותקרות מבטון/בלוקים,משטחי רצפה מבטון מתחת לריצוף (איננו מיועד לשחיקה של הולכי רגל ותחבורה) לוחות צמנט בורד לוחות עץ מתאים לשימוש במרתפים,מקלטים יסודות,פירי מעלית,חניונים תת קרקעיים,מחסנים,חדרי מכונות ודוודים,צריפים בתי עץ ועוד רבים. ווטרטייט בעל עמידות גבוהה בלחץ מים פוזיטיבי ונגטיבי (בקירות בלוקים/בטון עמידות עד ל-2 אטמוספרות בלחץ נגטיבי במבדקי מעבדה בארה"ב) קל לביצוע ע"י חובב או מקצוען. הצבע נטול עופרת.

הוראות שימוש והכנה:

שטחים עם עובש ופטרייה יש לנקות בעזרת מברשת ואקונומיקה (כלור) חורים,חריצים וסדקים יש לסתום בעזרת חומר מילוי מתאים (רצוי צמנטי).

ערבב היטב את החומר לפני השימוש.

אין לדלל את הצבע !!! הצבע מוכן לשימוש.

צבע בעזרת מברשת/רולר/ מצבוע או מרסס מתאים שכבה ראשונה נדיבה והקפד למלא נקבוביות ע"ג הבטון/בלוק. המתן לייבוש (ייבש למגע יד לאחר שעה) שכבה שנייה לאחר המתנה של 4 שעות לפחות. כושר כיסוי בשכבה הראשונה כ-7 מ"ר לגלון ובשכבה השנייה כ-10 מ"ר.

הצבע מגיע לעמידות מרבית למים לאחר 7-14 ימים.

המשך עבודה ע"ג הצבע לא לפני 14 יום. ניקוי כלים בטרפנטין.

אזהרה

לא למאכל.

הרחק מילדים ובעלי חיים.

הרחק מאש ומכל מקור חום אחר.

זהירות דליק !